Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

τ' όνειρο


μ' έφεραν εδώ 
η ανάσα των τραγουδιών σου 
και στων ματιών σου 
τ' αντικαθρέφτισμα της ψυχής Σου
-εδώ, στ' απόμακρο του χθές, γυμνός-

κι' ονειρεύθηκα 
πως εδώ είναι το σπίτι Μας 
κι' ήπια κρασί από το σώμα Σου 
γεύτηκα των χειλιών Σου της αθανασίας τη γύρη 
φτιάχνω τσιγάρο και Σου δίνω 
αδειάζω τη ρακή στο ποτήρι Μας 
ρουφάω τον καπνό Σου 
κι' είπα, τούτο μου φτάνει. 

κι' έδοσα ό,τι δικό μου στα χέρια Σου 
κι' ήταν λειψά τα δώρα μου 
χαμένα τα πολλά 
στην αβυθομέτρητη έρημο της ψυχής μου. 

όλα Σε θυμίζουν, 
όμως αυτά που μέχρι χθές με πλήγωναν 
τώρα μου χαρίζουν φώς. 
με τα δικά Σου χέρια, σφικτά στην αγκαλιά μου Σε κρατώ 
γράφω παντού τ' όνομά Σου "Σ' Αγαπώ". 

κάνε θέ μου, 
να μη γροικώ παρά την ανάσα Της μονάχα 
και του ποταμιού Της τη γαλήνη ν' αναπνέω. 

κάνε θέ μου, 
να μη χαθεί τούτο το όνειρο 
και σε τούτη την άκρη ν' αποκοιμηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.